Halloweensky víkend

Ahojte priatelia,

aký ste mali víkend? Dúfam, že ste si užili kopec zábavy, alebo si aspoň oddýchli.

Ja mám za sebou prvú párty, odkedy som v UK.  A rovno Halloweensku. Poviem vám, stálo to za to zažiť. Halloween mám rada, pretože sa môžem vyblbnúť s kostýmom a hlavne makeupom, nikto nerieši ako vyzeráš, všetci sa proste bavia. A tu v Anglicku je to ešte intenzívnejšie, na kostýmoch a mejkape si naozaj dávajú sakra záležať. Bola som total ohromená ako majú všetko prepracované do najmenších detailov, že sú originálny a za každú srandu. A ako sa vedia baviť… Toto som už potrebovala ako soľ.  Aj keď som cestovala busom do neznáma, napriek silnej migréne z dehydratácie, užila som si to. A keď v klube hrali party remix Adele- Hello, to som už bola v siedmom nebi.

Jediné, čo ma vôbec nechytá je trick or treat. Taká tá klasika, keď decká v kostýmoch chodia od dverí k dverám a vy im dávate sladkosti. Zažila som to prvýkrát teraz, pretože večer sme trávili u kamarátky, ktorá mala birthday party. A 5-ročného syna, ktorý sa tešil na všetky tie masky, ktoré uvidí.  Ale neviem, kto bol rýchlejšie unavený, znudený a podráždený- či rodičia, alebo dieťa, ktorí každých 10 sekúnd vyskakovali na zazvonenie vchodového zvončeka. Alebo sa nestihli ani otočiť v chodbe. Tak namiesto jedného lízatka hádzali deckám plné hrste, aby sa zásoby rýchlo minuli. A potom sa zhasla tekvica v okne, zatiahli závesy a detský krik utíchol.  Naučila som sa, že keď sa svieti, je to znak, že súhlasíte, aby vám deti klopali na dvere. Ak nechcete, aby vás otravovali, zhasnete svetlá.

Vrátila som sa v nedeľu poobede a odpočívala. Večer sme pozerali Everest- videli ste to už? Ja som ho pozerala dvakarát, hneď ako vyšiel, ale vždy som po pár minútych zaspala. Aj teraz som pár pasáží prespala, ale o nič som nepirišla. Fajn oddychovečka. Ešte zo dve časti Top Gear a bolo po víkende.

Aký dobrý film ste videli v poslednej dobe? Inšpirujte ma. Pekný deň, vaša Sunny Tear

Quad-AW-In-IMAX-29434-Everest

Pridaj komentár

