Welcome

Ahojte,

vítam Vás na mojom blogu. Už zase. Písať si blog bol totiž môj sen už dlhé roky. Ale nikdy som nemala čas. Až raz. A veruže som sa do toho aj pustila. Ale osud to zariadil inak a ja som bola opäť ,,busy”. Blog som musela opustiť, ale teraz som si povedala, že začnem. Mám pár dní voľna, tak ich využijem naplno. Vybrala som si dátum 1.11. a to vyzerá na pekný začiatok. Chcela by som sa začať venovať blogu a taktiež sa vrátiť k cvičeniu a behaniu. Držte prosím palce, lebo tieto posledné mesiace som bola lemra. 🙂

I keď ľahké to nebude, lebo ja väčšinou nemám čas ani spať 😀 Ale posnažím sa. Bude rada, ak Vás môj blog zaujme a ešte radšej, keď budeme spolu komunikovať, nech si nepripadám ako schizofrenik 😀 Takže komentujte,píšte, kľudne do mňa. Ďakujem za prečítanie. Teším sa na všetko, čo spolu zažijeme. Krásny deň. Sunny Tear

Pridaj komentár

