Tag- Pár zaujímavých(dúfam) faktov o mne

  1. Môj obľúbený kvet je modrá hortenzia
  2. Milujem kaktusy
  3. Čokoláda je síce fajn, ale som závislá na gumídkoch, žížalkách a iných želé potvorkách 🙂
  4. Najväčšia závislosť je káva, vypijem denne asi 4….silné
  5. Nelúbim vodu…vďaka tomu som stále dehydratovaná a až keď ma začne brutálne bolieť hlava, vypijem nejakú. V nemocnici ma naučili vypiť liter vody za deň. Vydržalo mi to asi 4dni. Ešte na jar som sa držala, keď som cvičila, vypila som liter denne. .Ale už zasa suším, nejde mi to dolu krkom, nie som smädná,nechutí mi to.  Napríklad tento týždeň som si naliala pohár vody, po 4 dňoch som v ňom ešte menšiu polovicu mala.
  6. Na základke som bola grázel. Kde sa niečo dialo, tam ste ma zaručene mohli stretnúť. Ak som to aj nemala na svedomí, minimálne spolupáchateľstvo by mi prišili. Rozbité okno na šatni, na pavilóne, na druhom pavilóne, rozbité dvere, odtlačky pomarančov na plafóne, myš na hodine náboženstva( prepáčte pán farár), chemický labák preskočíme, požiar nástenky nestojí za reč ( to ale môj nápad nebol), spolužiak na parapete za zamknutým oknom (ale veď len na prvom poschodí). Najlepšie je, že v zošite pochvál a pokarhaní som mala samé dobré záznamy a keď na konci roka ma triedna chválila, celá trieda plakala od smiechu. Keď sme odchádzali na stredné školy, triedna mi povedala, že vie, že to všetko ja. Mala som vraj len šťastie, že ma nikdy nikto nenabonzoval.
  7. Zmaturovala som na samé jednotky. A to aj napriek tomu, že akademický týždeň som vnímala ako dovolenku a učiť som sa začala až noc pred maturitou. Nieže by som sa to stihla naučiť, to by som ani nestihla prečítať. Iba som všetko to, o čom som nemala ani šajnu, vedela obkecať tak, že to vyzeralo, že viem viac ako profesori. Spolužiakov skoro rozdrapilo.
  8. Z angličtiny som ako jediná zo školy zmaturovala na jednotku. Popritom som počas celej strednej chodila každého polroka na extra preskúšanie, lebo mi na každom (polročnom i koncoročnom) vysvedčení hrozila 5 😀
  9. Milujem jeseň… Keď majú všetci jesennú depku a sú skleslí, ja som šťastná. Tie farby, vzduch, popadané lístie, šípky, prechádzky, sychravé počasie, hmly, dážď….
  10. Mám intoleranciu na laktózu
  11. Zbožňujem veveričky v akejkoľvek podobe
  12. A Olafa z Frozen…až po veveričkách samozrejme
  13. Môj obrovský sen je navštíviť Černobyľ
  14. Fascinuje ma obdobie druhej svetovej vojny a chcela by som navštíviť Osvienčim
  15. Neznášam romantické filmy a všetko okolo toho. Film Duch, Titanic…ne,dík
  16. Milujem Top Gear. Keď neviem, aký film si pozrieť, Top gear nikdy nesklame. Pozerám to denne a je mi strašne ľúto, že už skončili. S Chrisom Evansom to odmietam pozerať, už to neni ono…
  17. Mám rada zápisníky. Mám ich nespočetne…Stále mám plnú hlavu nápadov a aj pri posteli mám vždy jeden. Najlepšie nápady prichádzajú v noci. A čo si nezapíšem, akoby ma nikdy nenapadlo, hneď to zabudnem.
  18. V noci vydávam zvuky. Nechrápem, ale mrčím. Legenda hovorí, že to znie ako vzdychanie. Na lyžovačkách, chatách a podobne spím v poslednej dobe v samostatnej izbe,ak sa dá. Lebo je to vraj príliš  vzrušujúce a kamarátky zakazujú priateľom chodiť v noci na WC, aby to nepočuli keď pôjdu okolo:D Alebo ako jedna vždy vraví tomu svojmu- ,,Choď, ale keď sa vrátiš a bude ti stáť pipík, zabijem ťa!,, 😀
  19. Lúbim z ovocia najviac citróny a grepy
  20. Som obrovský fanúšik hokeja 🙂 milujem milujem milujem hokej

Ešte je toho toooooľko, ale to niekedy nabudúce. Pekný deň, Sunny Tear

Pridaj komentár

